Az airmatic rendszerrel nagyobb rétegvastagságot érhetnek el a széleken is rogyás/ festékfolyás nélkül. A karosszéria fényezés során a nehezen kiszórható részek is több festéket kapnak az airmatic rendszer segítségével és
kevesebb a szennyeződés a festésben. Ugyanakkor anyagmegtakarítást is tapasztalunk. A berendezés rövid ideig nem állt
rendelkezésre és észrevehető volt, hogy a kézi fényezők hiányolták az egyszerű munkavégzést és kiestek a megszokott
munkaritmusból. Nem szerettek az airmatic nélkül festeni.
A Maas a legújabb airmatic rendszert vásárolta meg préslevegő fűtéssel, mivel korábbi rendszere elhasználódott és az
nem tudta már adni a korábbi előnyeit.
![]() ![]() |
Nagy légmennyiséget kezelő airmatic rendszer, több automata szórópisztoly porlasztólevegő ellátásához |
Sűritett levegő nélkül egyetlen festőműhely sem műküdhet és a megbizható, felhasználoi biztonságot nyujtó állandó
vezérlés nélkülőzhetetlen a minőségi anyagfelhordáshoz.
A DeVilbiss DVFR k.n.lat.nak szűrős nyom.sszab.lyz.i
és finomszűrős változatai magas minőségű technikai polimerekből készülnek, melyek a szűrőtestet képezik, a teljes
oldószer ellenállóság mellett. A vezető technológiájú g.rgőmembr.n optim.lis l.g.ramot .s adagol.st tesz lehetővé.
A sűrített levegő olyan levegő, amelyet nyomás alatti tárolóban tárolnak és szabályozva meghatározott jellegű munka elvégzésére kényszerítenek.
Az atmoszférikus levegő, amit belélegzünk hozzávetőlegesen 78% nitrogénből és 21% oxigénből áll.
A levegőnek súlya van, és ezt a súlyt atmoszferikus nyomásnak nevezzük. Tenger szinten ez a nyomás 14,7 PSl (azaz font/négyzethüvelyk). Ez az jelenti, hogy a tenger szintjén a föld felületének minden négyzethüvelykjére kifejtett levegő nyomás 14,7 PSl. Ez a nyomás a folderol oldal irányba és felfelé is kifejtésre kerül, ennek megfelelően amikor a levegő a kompresszor szívó oldalán belép 14,7 PSl nyomásértékkel lép be.
Time: 0.1981 ms | Memory: 8.65MB | Version: 2.0